wtorek, 9 lipca 2013

#5



backpack - Bershka % | lace top - vintage | skirt - wgo
 belt - local store | flats - h&m %

ph. M

Zdjęcia czekają już od paru dni, a ja mimo wakacji wciąż mam jakieś zajęcie a gdy chce zająć się blogiem wybija godzina 2..  Obecnie wiele czasu i nerwów zajmuje mi kupno i wymiana roweru, wciąż szukam ideału, a z tym jak wiadomo ciężko. Anyway! Zdjęcia zrobiliśmy w sołackim parku, który jest jednym z moich ulubionych w Poznaniu. Mam ze sobą mój ulubiony ostatnio dodatek - skórzany plecak. Jest niesamowicie praktyczny i wbrew pozorom pasuje zwrówno do baletek, trampek i obcasów. W sieciówkach kupuję w większości na wyprzedażach. Secondhandy to mój drugi dom. Miałam więc niezły dylemat, bo pomimo znacznej przeceny na metce wciąż widniało 99zł. Prawie stówa za plecak jest dla mnie czymś raczej niecodziennym. Kupiłam - najwyżej zwrócę. Wróciłam do domu, gapiłam się na niego 2 dni. Obecnie nie wyobrażam sobie bez niego życia :) 

Przy okazji zapraszam Was do śledzenia mnie na facebooku i instagramie :)

5 komentarzy:

  1. Plecak i spódnica świetne! Bardzo fajna stylizacja - dziewczęca, delikatna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna stylizacja! podoba mi się ten plecak ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale piekna maxi! Cudowna! I połączenie jej z bluzką - cudowne! Plecak ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudownie! Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń