poniedziałek, 22 lipca 2013

# 6


Cześć!

Jakie elementy garderoby kojarzą Wam się z motocyklistą, a może raczej motocyklistką?
W tym światku bezkonkurencyjnie królują: skóra, ćwieki, czerń i frędzle. Miłością do motocykli zaraził mnie tata, niedługo zaczynam uczyć się jeździć z ogromną nadzieją, że kiedyś zawitam na spotkaniu motocyklowym samodzielnie - jako amazonka. Póki co, na tylnym siedzeniu - starałam się połączyć te 4 elementy.

Bluzka zauroczyla mnie niewymuszoną prostotą i wyrazistym printem - do nabycia tutaj.
Spodenki oczywiście zmajstrowałam sama, pół godziny przed wyjazdem :) Buty - motocyklówki, komentarz zbędny. Enjoy!



Przy okazji zapraszam Was do śledzenia mnie na facebooku i instagramie :)

3 komentarze:

  1. Wyglądasz niczym wyjęta z Pikniku Country z Mrągowa :) Świetna koszulka, zarówno napis jak i panterka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow świetna stylówa !!

    Pozdrawiam, Natalie

    OdpowiedzUsuń